"Bart heeft veel kennis en komt zijn afspraken na "
Klant in de spotlight! Petra van Esch is al jaren een bekend gezicht in de dressuurring en inmiddels zijn ook haar dochters actief in de paardensport. Ze is de tel kwijtgeraakt maar ze denkt dat Bart al zo’n 15-20 jaar de zorg over haar zadels heeft, en na al die jaren nog altijd naar volle tevredenheid.
“Wat ik heel mooi vind is dat Bart de hele wereld over gaat en dat het hem echt niet uitmaakt of hij een zadel aanmeet voor een topspringruiter of voor een pensionklant van mij met bijvoorbeeld een Haflinger. Hij wil graag iedereen fijn kunnen laten paardrijden door zijn steentje bij te dragen aan een goed passend zadel.”
Op de vraag hoe Petra jaren geleden bij Bart terecht is gekomen moet ze het exacte antwoord schuldig blijven. “Ik was al klant toen de winkel nog in het oude pand was, naast het ouderlijk huis van Sandy. Daar stond zo’n kachel in het midden, dat weet ik nog. Toen al was ik Passierfan en iemand wees mij op Bart. Hij was goed bekend met het merk en is daarvan nog altijd leverancier.” Wat Petra zo fijn vindt aan Passier? “De kwaliteit van het leer en het feit dat ik niet opgesloten wil zitten in mijn zadel. Passier is van vroeger uit een vlak zadel en heeft weinig wrong, waardoor ik niet in een bepaalde positie wordt geduwd. Dat is ik wat ik zo fijn vind aan Passier.”
Maar niet alleen de voorkeur voor één bepaald merk zorgt ervoor dat Bart al zo lang over de vloer komt bij Petra. “Bart heeft echt heel veel kennis en hij komt zijn afspraken na. Dat is altijd fijn. Daarnaast is het lijntje kort, als mijn pensionklanten of lesklanten een nieuw zadel nodig hebben staat hij binnen een paar dagen op de stoep. En dat is niet omdat hij het niet druk heeft. Maar omdat het contact wederzijds is. Ik probeer mijn klanten door te sturen, en Bart probeert vervolgens om snel te komen.”
“Ook denkt Bart altijd met ons mee. Wanneer hij onderweg een bepaald zadel tegen komt, voor bijvoorbeeld mijn dochters, dan belt hij op en zegt hij: ‘Ik moest aan jullie denken, dit zadel is nog maar een paar maanden oud’. Zonder dat ik hier specifiek om gevraagd heb. Die pro activiteit is superfijn. En daarnaast houdt hij ook rekening met de portemonnee. Hij adviseert bij bijvoorbeeld een jong paard, dat nog heel veel groeit, om tijdelijk iets tussen het zadel te leggen. ‘Dan kijken we over twee maanden wel weer’, zegt Bart dan.”
Het is fijn om te horen dat klanten zo tevreden zijn over onze diensten en producten. Ben jij nu ook op zoek naar een zadel? Of twijfel je of jouw zadel nog goed op je paard ligt? Neem dan contact met ons. Wij helpen iedereen graag, of je nu al 20 jaar klant bent of nog niet.